Adwordscampagne verbeteren

Het is altijd verstandig je Adwords campagne goed in de gaten te houden. Zelfs als hij geruime tijd goed werkt. Voor onze klant hebben wij de Adwords campagne doorgenomen om deze waar nodig te verbeteren.

Het conversiepercentage werd de afgelopen maanden lager, waardoor ze graag wilden bijsturen. Wij hebben goed gekeken naar welke zoekwoorden goed rendeerden en hebben meer woorden uitgesloten. We hebben eveneens woorden uitgesloten die wel converteerden, maar waarvan de kosten veel te hoog waren. Door explicieter te adverteren krijg je vaker de juiste mensen op je website. Veel bedrijven denken dat veel bezoekers het allerbelangrijkste is. Uiteraard helpt het altijd als er meer mensen naar de website toe komen, toch is het veel belangrijker de juiste mensen op je website te hebben, namelijk degene die iets bestellen of contact met je zoeken. Zeker als je voor deze bezoekers betaald via Adwords, dan is het belangrijk dat het resultaat boekt.

Verder hebben we meerdere advertenties geschreven. Door de updates bij Google Adwords zijn dingen anders ingedeeld. We hebben gekeken naar welke advertenties goed werkten, en welke we moeten aanpassen.